Jak polecać w m2m i innych finansowych programach afiliacyjnych?

Nie piszę regularnie na tym blogu – ale stworzyłam kilka artykułów, które regularnie przyciągają tu ruch z Google. Generują też pytania czytelników. Nie zawsze chce mi się odpowiadać na te pytania, więc będą zbiorowe odpowiedzi – w formie wpisów albo filmików. Dziś na tapetę idzie program afiliacyjny m2m i inne programy oferujące produkty finansowe.

(więcej…)

Pinterest – moja nowa, stara miłość i 5 rzeczy, których prawdopodobnie o nim nie wiesz

Pinterest kocham od zawsze. Jestem jego użytkowniczką od powstania wersji testowej portalu. Po zobaczeniu zajawki, która pokazywała jak ma wyglądać strona, “dobijałam” się do jego twórców , aż zarejestrowali mnie… ręcznie, jeszcze przed oficjalnym startem.

Używałam go dotychczas z dużą przyjemnością, ale raczej ekstensywnie i głównie do celów prywatnych. Bo jest to specyficzne medium społecznościowe, na którym “społeczność” nie jest przesadnie istotna. Za to znalazłam na nim koncepcję na urządzenie salonu, sporo inspiracji modowych i regularnie szukam przepisów kulinarnych.

Czekaj, czekaj… powiedzmy to jeszcze raz, na głos…:

(więcej…)

Czy marketing afiliacyjny jeszcze żyje?

Nowy rok, 2021 na dobre się już rozkręcił. Ostatecznie minęły dwa tygodnie. A mnie niespecjalnie gdzieś widać, bo ja, jak zwykle działam sobie po cichu. Dłubię nowy projekcik pod programy afiliacyjne.

Tak jakoś pod koniec ubiegłego roku pomyślałam sobie, że dawno nie stworzyłam niczego nowego. Ze starych projektów – część ciągle działa i nadal z nich “kapią” pieniądze. Część się wykruszyła – bo np. program partnerski, pod który stworzona była strona przestał działać i teraz fajnie byłoby poszukać coś innego, co można tam podpiąć.

Natura marketingu afiliacyjnego jest prawie pasywna.

(więcej…)

7 rzeczy o MLM, których nauczyłam się podglądając Amerykanów

Branża network marketingu nie jest w naszym kraju nowością. Jakieś dwadzieścia pięć lat temu na naszym rynku pojawiły się pierwsze firmy MLM. I wydawałoby się, że nie powinna już budzić tak wiele emocji – bo przecież jest wiele branż młodszych niż ta, które nie budzą aż takich kontrowersji.

A na świecie firmy, które używają systemu sieciowego do dystrybucji swoich produktów i usług, działają na ogromną skalę. Angażują wiele osób, daja im możliwości tworzenia stabilnego dochodu i rozwoju kariery.

(więcej…)

5 sposobów, jak ożywić swój profil na Facebooku

Nie będę udawać, ze pamiętałam tytuł tego filmu, mimo, ze widziałam go kilka razy. Ale gdzieś w głowie pojawia mi się czasem obraz monochromatycznych anielic snujących się po pustych przestrzeniach i powtarzających bezbarwnym głosem “och, jaka jestem szęśliwa”.

Na szczęście niezawodny wujek Google pomógł mi znaleźć, i juz wiem, że film, który mi się w głowie kołacze to “Piekło i niebo” z 1966 roku, w reżyserii Stanisława Różewicza.

(więcej…)

Mentalność biedaka, mentalność zwycięzcy

Są ludzie, którzy, cokolwiek dotkną, zamieniają w złoto… Sa tacy, którym zawsze wieje wiatr w oczy. I to niezależnie aktualnej koniunktury gospodarczej, włożonego wysiłku czy przeczytanych książek.

To stosunkowo łatwo zaobserwować na płaszczyźnie finansowej. A jednak odnosi się to innych dziedzin życia. Do satysfakcji z pracy, tworzenia związków i czego by tam jeszcze nie chcieć poruszyć. (więcej…)

Jak oswoić wideo i wykorzystać jego potencjał w marketingu?

O potencjale wideo w mediach społecznościowych mówi się od dłuższego czasu. Portale społecznościowe promują tą formę przekazu – niektóre bazując na niej, niektóre zapewniając jej większą widoczność.

Treści przekazane w formie wideo są tez łatwiej przyswajalne przez odbiorców. Wideo, w którym można usłyszeć Twój głos i zobaczyć Twoją twarz, sprawia wrażenie bliższego kontaktu – jest to troche tak, jakbyś posadziła kogoś koło siebie i właśnie do niego mówiła.

A jednak – tworzenie treści wideo budzi wiele oporów u twórców. Wymówkami i “strachami” związanymi z tym tematem zajmę się w innym artykule. Dziś kilka typów wideo, które możesz wykorzystać w swoich działaniach marketingowych.

(więcej…)

Jak nie utknąć w błędnym kole niezmiennych wyników?

Za nami już połowa grudnia. To dobry czas, żeby popatrzeć w przód i zaplanować kolejny rok. Ale zanim to zrobimy, dobrze jest podsumować obecny. I zadać sobie trudne pytanie “Czy w tym roku odnotowałam postęp? Czy może jest jak było i moje wyniki utknęły na pewnym niezmiennym poziomie i kończący się rok może nie był zły (a może, niestety był), ale tkwię w pewnym miejscu – a nie jest to miejsce, w którym chcę być”.

Za kilka dni powitamy nowy rok. Będzie szampan, będą fajerwerki, będą postanowienia noworoczne. Ta jedna noc wygląda pięknie. A co z tego zostaje? Trochę śmieci, odrobina smogu i kac. Pal sześć tego po po szampanie. Znacznie gorszy pojawia się, gdy orientujemy się, że w okolicach Trzech Króli jedziemy już starymi torami, mając za nic własne postanowienia.

(więcej…)

Moje lekcje z książki “Nawyk osiągania” Bernarda Rotha

W listopadzie zaczęłam nowy cykl live na Facebooku. Nazwałam go “Czytelnia Sukcesu”.

Założenia Czytelni są następujące: w ciągu 12 miesięcy czytam 12 książek, związanych z tematyką biznesu, mlm, rozwoju osobistego i psychologii. Czytelnia Sukcesu jest elementem mojej pracy w systemie 30/30/30. W tygodniu robię dwa live – w poniedziałek i w piątek. I w tych filmach dzielę się moimi przemyśleniami związanymi z lekturą.

System 30/30/30

System ten opiera się na założeniu, że żeby pójść do przodu, trzeba codziennie przez 30 minut czytać i przez 30 minut oglądać materiały branżowe, rozwojowe, motywacyjne. Tylko tyle. Ale w miesiącu daje to ok. 30 godzin, kiedy pozwalamy sobie “wchłaniać” nowe informacje. To taka 1/5 etatu przeznaczona na rozwój.

Lektura listopada

(więcej…)